tisdag, oktober 03, 2006
Tröttelitrött
Tisdag - en helt extrem dag. Börjar jobba klockan åtta på morgonen och slutar vid halv åtta på kvällen. Är så trött så det är inte klokt, men man kan ju inte bara gå och lägga sig. Måste ju utnyttja sin lediga tid :) Tack och lov har jag sovmorgon på onsdagar så då brukar jag sova ut, åtminstonen till halv tio. Nu blir det nog inte lika lugnt i morgon, tyvärr. Måste till banken och byta min internetbetalningsdosa (hm, heter det verkligen så?). Batteriet tog slut och i samband med att det byttes pajjade den helt. Jag vill inte skylla på någon, men jag misstänker att han som satte i batteriet fel väg har något med saken att göra.

Nej, dags att slappa lite framför TV:n och sedan hoppar jag nog i säng.
Lev och må!
 
Nedtecknat 23:47 Detta inlägg ¤


0 har kommenterat inlägget: