söndag, november 12, 2006
Sunday, Bloody Sunday
Hur man vänder sig och hur man vrider sig så kommer den till sist ändå - söndagen. Helgen är över för denna gång och det är dags att återvända till arbetet. Saknar verkligen inspiration på jobbet just nu, eller ska jag vara ärlig har det varit så hela terminen. Längtar till jullovet och än mer till sommarlovet. Men det är ju rätt så långt dit...


Ikväll ska jag i alla fall ta vara på den sista lediga stunden genom att krypa ner i soffan framför TV:n och titta på Prinsen och jag. Äntligen en romantisk komedi som jag faktiskt inte sett. Dessutom med Julia Stiles, som jag tycker brukar göra ett bra jobb, i huvudrollen. Till denna - förhoppningsvis - mysiga film blir det melon och varm choklad. Givetvis med en nypa cayenne!

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 19:25 Detta inlägg ¤


2 har kommenterat inlägget: