onsdag, december 27, 2006
Sjukstuga
Om fyra dagar är det konsertdags. Mannen övar för fullt men det gör inte jag. Jag har fortfarande inte lyckats bli frisk och jag är rädd att jag bara sabbar rösten totalt ifall jag börjar sjunga i det här stadiet. Tyvärr kan jag inte lyxa till det på det viset länge till, imorgon är jag nog så illa tvungen att göra ett försök i alla fall.


Ifjol var det samma visa, fast ännu värre. Blev dålig på julafton och sedan förvärrades symptomen fram till nyårsafton då jag knappt ens kunde prata. Konserten blev av men vissa nummer fick vi lov att stryka. Det känns inte som om det är lika illa i år och jag hoppas verkligen att jag hinner bli helt frisk. Speciellt med tanke på att svärpäronen kommer att komma upp för att lyssna på oss och det är många år sedan de var på någon av våra konserter senast.

Etiketter: , , ,

 
Nedtecknat 12:58 Detta inlägg ¤


4 har kommenterat inlägget: