måndag, januari 22, 2007
Måndag, måndag...
Så kom den då - måndagmorgonen och som vanligt natten mellan söndag och måndag har jag sovit helkasst. Vaknat minst en gång i timmen och när jag väl sovit har det känts som om jag varit vaken. Märkligt nog känner jag mig ändå hyfsat utvilad, kanske tur att jag kom i säng rätt tidigt igår.

Nu kokar jag te och ska snart sätta mig framför morgonnyheterna och äta frukost. Om en dryg timme bär det iväg. Först måste vi hämta upp en arbetskompis som tillfälligtvis är utan körkort. Klart man ställer upp, men det innebär att vi får åka tidigare hemifrån så lite tungt är det. Tack och lov får han snart tillbaka kortet igen och sedan får man hoppas att han håller sig till de föreskrivna hastigheterna...

Får önska er en trevlig start på veckan!




Andra bloggar om: , ,

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 07:12 Detta inlägg ¤


3 har kommenterat inlägget: