tisdag, mars 06, 2007
Pigg och alert
Idag har varit en bra dag. Så bra man kan begära i alla fall. Vaknade pigg och alert tjugo i sju och den känslan har hållit i sig hela dagen. Däremot känner jag mig väldigt trött nu och det ska bli skönt med mat och lite slappande framför TV:n, vilket är ungefär allt jag orkar på kvällarna när jag jobbar så långa dagar som jag gör på måndagar och tisdagar.

På jobbet är det bra stämning men mycket att göra. Vi håller på att förbereda oss inför vårens stora föreställning, så många av oss är mitt uppe i att planka och arrangera låtar. Jag har tilldelats Värsta schlagern och den är i det närmaste färdigplankad - har bara lite körstämmor kvar att pula med.

Nu blir det en runda bland bloggarna och sedan ska jag ta itu med maten.

Etiketter:

 
Nedtecknat 20:24 Detta inlägg ¤


4 har kommenterat inlägget: