fredag, maj 11, 2007
Tuff tid
Börjar inse att de närmsta dagarna kommer att bli rätt tunga. Imorgon ska vi rigga scen klockan åtta på morgonen och sedan blir det diverse happenings och uppträdanden från vår sida fram till klockan två ungefär. Förhoppningsvis kan vi åka hem sedan och slipper stanna till klockan fyra för att rigga ner.

På söndag är det inte lika lång och tidig dag. Däremot är det dags för min konsert och jag förväntar mig fullt kaos när 40 sångare ska samsas om utrymmet i den pyttelilla kyrkan.

På måndag och tisdag har vi konserter på förskolor vid nio, lunchkonserter mitt på dagen, möten på eftermiddagarna och konserter vid sju på kvällarna. Pjuh!

På onsdag smäller det till med stor avslutningskonsert. Tre scener, åtta rockband och en massa andra uppträdanden. Ska bli grymt skoj!

På torsdag har jag första träffen med operaensemblen. Spännande, men undras hur pigg jag kommer att vara...

Etiketter:

 
Nedtecknat 15:22 Detta inlägg ¤


6 har kommenterat inlägget: