fredag, maj 12, 2006
Sol!
Idag är det underbart soligt, om än inte lika varmt som tidigare under veckan. Har jobbat - möte med musikledarna i länet och eftersom vi är ett självstyrande arbetslag utan ledare så turas vi om att delta. Det var dessutom vår tur att anordna mötet, så vi var hela fyra stycken från vår skola. Tack och lov så var konferensrummet bokat idag så vi fick lov att sitta utomhus vilket har resulterat i en liten bränna!

På söndag är det konsert med Barock-kören och imorgon repeterar vi inför denna konsert - så helgen är fullbokad. Lite synd med tanke på att det har varit mycket med jobbet på sistone, men jag får försöka rycka upp mig och delta med ett glatt humör.

Jobbmässigt så kan jag väl berätta att vi hade konsert med skolans "stora" kör i tisdags och vi gjorde tre uppskattade, men tyvärr inte fullsatta, konserter. Igår var det dags för de allra minsta att visa upp sig och det gjorde de med bravur. Finns visserligen saker med den konserten som kan förbättras och det hoppas jag kan bli gjort till nästa år...

Nej, nu ska jag nog slappa en stund till och kanske försöka mig på att ringa lilla mor.
 
Nedtecknat 18:04 Detta inlägg ¤


0 har kommenterat inlägget: