måndag, oktober 23, 2006
Ny vecka, nya vanor?
Har bestämt mig för att det är dags att göra ett ärligt försöka att sova mer denna vecka. Kommer att innebära mindre tid framför datorn och TV:n, men förhoppningsvis också en mindre trött Aradil. Min målsättning är att komma i säng före halv tolv och att släcka sänglampan före halv ett. Får se hur det går, men jag tänker i alla fall göra mitt bästa.

Etiketter:

 
Nedtecknat 22:34 Detta inlägg ¤


3 har kommenterat inlägget:


  • tisdag, oktober 24, 2006 10:45:00 fm, Anonymous Anonym

    kommer hålla mina tummat :)

     
  • tisdag, oktober 24, 2006 11:17:00 fm, Blogger niffin

    Oj, vi är visst några stycken som kämpar med den där förbaskade dygnsrytmen - så du har min fulla sympati!!
    Själv funderar jag på en "vit datorvecka"... Drastic times call for drastic measures.. ;)

     
  • tisdag, oktober 24, 2006 7:19:00 em, Anonymous Anonym

    MT: Tack, jag behöver nog både tummar och stortår ;)

    soul_bird: Jo, det är inte lätt! En "vit datorvecka" låter verkligen drastiskt, men det kanske kan vara bra. Fast då kommer man ju att sakna dig förståss, så det får ju inte bli någon vana ;)