onsdag, oktober 18, 2006
Utmaning

Blev utmanad av Pakselinan och jag hakar givetvis på:

Tråkigaste sak att diska: Diska är tråkigt överhuvudtaget och jag gör det mycket sällan. Tack och lov har vi diskmaskin.

Dricker du vin: Absolut!

Vad är det första du gör när du startar datorn: Kollar mejlen, öppnar bloggen och sedan in på några forum för att kolla vad som hänt.

Vilken fot börjar du med när du sätter på dig skorna: Ingen aning. Tror faktiskt att det är olika, beror på om jag huggit den högra eller vänstra skon.

Hur hoppar du på cykeln: Vänster fot på pedalen, sätt fart genom att sparka mot marken med det högra och svinga sig sedan upp i sadeln med fart under hjulen.

Bita eller suga: När det gäller karameller är jag expert på att bita. Samma typ av godis som tar 20 minuter för min sambo att äta upp tar cirka 2 minuter för mig.

Spagetti eller makaroner: Spagetti, fast jag gillar varken eller.

Gillar du Bush: Usch och fy - absolut inte!

Tittar du hellre på TV på dagarna än på kvällarna: Jag tittar gärna på TV dygnet runt.

Har du mycket tandkräm på tandborsten: Vad är mycket?

Har storleken betydelse: Självklart - i alla fall vad gäller det mesta.

Vilken TV-kanal är mest populär hemma hos dig/er: Om jag tittar så blir det oftast TV3, Kanal5 eller TV4+. Sambon tittar mest på SVT.

Vad har du för färg på mobilen: Silver.

Kan du cykla utan att hålla händerna på styret: Nja, jag tror det. Kunde det tidigare i alla fall men nu cyklar jag så sällan så jag vet faktiskt inte.

Vilken TV-reklam är din favorit: Telias är rätt okej.

Favoritjuice: Apelsin

Berätta något som en nära till dig berättat för inte så länge sedan: Sambon berättade precis att våra vänner från Helsingborg kommer på lördag, men lämnar barnen hemma (förhoppningsvis hemma hos någon annan).

Berätta en hemlighet som handlar om dig: Nehej, det kan jag ju inte - en hemlighet är en hemlighet!

Nu utmanar jag: Petra

Etiketter:

 
Nedtecknat 20:52 Detta inlägg ¤


0 har kommenterat inlägget: