lördag, oktober 07, 2006
Överlevde
Kalaset är avklarat och det blev inte så farligt som jag befarade. Visst, de två yngsta barnen stimmade på rätt bra, men tack och lov var det inte jag som utsågs till lekkamrat. Vi bjöds på god mat (om än inte så GI-riktig, ähmm) och gräddtårta så nu är jag proppmätt!

Mannen tittar på fotboll och jag funderar på om jag ska titta på Mord i sinnet.
 
Nedtecknat 21:10 Detta inlägg ¤


3 har kommenterat inlägget:


  • söndag, oktober 08, 2006 3:08:00 fm, Blogger niffin

    Mord i sinnet utan Carol Jordan är inte alls detsamma... :\
    Men "mmm-mm" för Tony Hill..;)
    (Har du läst böckerna?)

     
  • söndag, oktober 08, 2006 11:18:00 fm, Blogger Aradil

    Har inte tittat denna säsongen (blev inte av igår heller), kanske delvis pga att Carol inte är med längre. Känns inte som om det blir samma sak. Har tyvärr inte läst böckerna, det kanske man borde?
    Och Tony, jo han är helt okej... ;)

     
  • måndag, oktober 09, 2006 3:31:00 fm, Blogger niffin

    Du skulle ge dem en chans - man får så mycket mer i samspelet mellan Tony & Carol. Annars är nog böckerna ännu mer detaljerade vad gäller mord/blod.
    Författaren Val McDermid har skrivit en annan (fristående) bok som heter "Dödsdomen". Makalöst bra!