lördag, november 25, 2006
Back to Basics
Så där, nu är kommenteringsfunktionen i alla fall lika dålig som den var innan och inte ännu sämre. Får ta itu med ändringarna någon annan gång. För tillfället surfar jag på grannens Internetuppkoppling och det går väldigt långsamt. Har inte det tålamod som krävs för att sitta och pula med en strulig blogg när Internet håller en hastighet som kan mäta sig med den man hade på sitt första modem.

Hoppas ni får en fin fortsättning på kvällen - nu hoppar jag in i duschen!

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 18:12 Detta inlägg ¤


2 har kommenterat inlägget:


  • lördag, november 25, 2006 9:50:00 em, Blogger niffin

    Jag läste "kommateringsfunktionen" & tänkte..._ det är väl inget fel på hur du kommaterar!! :P

     
  • söndag, november 26, 2006 1:26:00 em, Blogger Aradil

    *lol* Ja det är inte lätt att läsa så långa ord alltid ;)
    Min kommateringsfunktion är nog okej nu eftersom jag försöker öva mig på att inte skriva så fördömdat långa meningar, vilket oftast leder till väldigt korta sådana och då behövs inga komman ;)