måndag, november 06, 2006
Customize Design
Efter Fröken Fräkens bravader med Blogger Beta och Customize Design tilltog min nyfikenhet på den fruktade knappen alltmer. Rädslan var dock fortfarande större än nyfikenheten, vilket kanske inte var så konstigt med tanke på vad hon fått utstå. Något var jag i alla fall tvungen att hitta på för att få se vad som dolde sig på andra sidan... Så, nu ikväll - efter en burk Bullens Pilsnerkorv och ett avsnitt av den nya serien Supernatural - gjorde jag slag i saken och startade en testblogg (ha, där lurade jag dig allt Bloggerdemonen).

Har tillsvidare beslutat att Customize Design-knappen ska få vila i frid. Visst, det finns säkert en del som uppskattar Pick-and-Drag funktionen (eller vad dom nu kallade det), men jag tillhör definitivt inte dom. Men, som ett försvar så måste ju också sägas att knappen Revert To Classic Template funkade bra - allt blev som vanligt igen, alla länkar kom tillbaks (även bannerlänkarna), ja det var som om jag aldrig tryckt på det fruktade Customize Design överhuvudtaget.

Etiketter:

 
Nedtecknat 23:55 Detta inlägg ¤


3 har kommenterat inlägget:


  • tisdag, november 07, 2006 8:53:00 fm, Blogger .

    Hrm.. jag kanske skulle tagit det lite lugnt innan jag rusade iväg och ändrade en massa saker, för då hade jag nog kunnat ändra tillbaka,.. men men.. så kan det gå, inget att göra åt helt enkelt.. Jag får nog klara mig utan de saker som fattas tror jag.. :(
    Kramar

     
  • tisdag, november 07, 2006 7:04:00 em, Anonymous Anonym

    Du kanske vänjer dig. Tycker att den blev snygg i alle fall bloggen din. Det där med att länkarna inte öppnas i nytt fönster kanske inte gör något (eller så kommer du, eller någon annan hjälpsam själ) på hur man ska göra för att tvinga dem.
    *Kramisar*

     
  • tisdag, november 07, 2006 7:25:00 em, Blogger .

    Jo alltså, jag är ju ändå rätt nöjd med hur den ser ut nu så det känns dumt att ändra tillbaka till "det gamla" bara för att få tillbaka räknarn tex.. men vi får vällan se..
    Tror också det är en sån där vanesak.. men jag hoppas INNERLIGT att någon hjälpsam själ kommer kunna hjälpa mig lösa problemen iallafall.. för det där med att få länkarna att öppnas i nytt fönster känns viktigt ;) haha
    Kramar