onsdag, december 27, 2006
Rastlös och deppad
Idag har jag inte gjort många knop. Tittat på en veckas avsnitt av Våra bästa år, renskrivit lite noter och kavlat en pizza - det är väl i stort sett allt. Börjar känna mig lite rastlös och smådeppig nu, som jag alltid gör när jag är ledig några dagar i sträck. Kanske tur att jag har nyårskonserten att jobba mot. Hoppas nu bara att jag klarar av att sjunga imorgon!

Förresten, varför är jag så där egentligen - vill helst vara ledig jämt, men blir deppad när jag väl är det? Jag är nog inte klok på riktigt...

Etiketter:

 
Nedtecknat 21:02 Detta inlägg ¤


7 har kommenterat inlägget:


  • onsdag, december 27, 2006 11:47:00 em, Anonymous Anonym

    ja e likadan. måste ha många järn i elden.

     
  • torsdag, december 28, 2006 9:52:00 fm, Anonymous Anonym

    Förstår dig precis, när man är iväg så kan man inget annat än längta tills det blir helg eller om man ska få va ledig en lite längre tid som t.ex. jullov, men när det väl börjar så deppar man ihop totalt istället för att ta vara på de dagar man e ledig. För när det väl går tillbaka till det vanliga igen så börjat man längta tills nästa lov som man förmodligen inte heller kommer njuta allt för mycket av ändå.

     
  • torsdag, december 28, 2006 10:28:00 fm, Anonymous Anonym

    Ja visst är det hemskt.. Man längtar efter att få sova och ta det lugnt och när man väl är där känns det lite segt o vemodigt o ja, lite deppigt helt enkelt.

    Och så tycker man ju att man borde njuta o ha det bra så fy skyms på sig;-)
    Jag jobbar (o tycker lite synd om mig för det)

    Hoppas du mår bättre snart!

     
  • torsdag, december 28, 2006 10:47:00 fm, Blogger Aradil

    Sparks(?): Det kanske är vanligt? Skönt att veta att man inte är ensam :)

    allie: Ja ungefär så är det, lite knäppt och onödigt :\

    mie*: Ja skuldkänslorna kommer ju gärna krypande. Man ska ha roligt och tycka att det är skönt...
    Fast jobba är ju ändå värre - stackars dig!
    Kram

     
  • torsdag, december 28, 2006 1:02:00 em, Anonymous Anonym

    Mysigt =)

    Jaa du skum man känner sej ibland =/ Men vi människor är nog lite skumma av naturen :P

     
  • torsdag, december 28, 2006 2:53:00 em, Blogger Aradil

    Ja vi är väl det ;)

     
  • torsdag, december 28, 2006 4:48:00 em, Anonymous Anonym

    hihi ja de e nog vanlit /sparks