måndag, januari 22, 2007
Manisk och Mark
En lång dag börjar närma sig sitt slut. Det goda humöret har bestått hela dagen och det är jag verkligen tacksam för, allt blir så mycket lättare när man är pigg och glad! Däremot har det goda humöret slagit över i maniskhet ibland och det gissar jag har varit en aning påfrestande för såväl de stackars eleverna som mina kära kollegor. Men, det är väl helt enkelt smällar man får ta när man undervisar, i stort sett, utan paus mellan 16.00-20.40. Det gäller att ställa om snabbt var tjugonde minut när ett nytt ansikte tittar in genom dörren.

Nu ska jag ta och improvisera fram en middag som jag tänker äta framför Ett herrans liv. Har för mig att det var Mark Levengood som skulle vara gäst ikväll och det vill jag inte missa!




Andra bloggar om: , , , , ,

Etiketter: , ,

 
Nedtecknat 21:17 Detta inlägg ¤


4 har kommenterat inlägget: