onsdag, februari 21, 2007
Mördaren är avslöjad
Det tog sin lilla tid men nu har jag avslutat läsningen. Har i princip läst oavbrutet sedan jag kom hem, eller det är väl en sanning med modifikation eftersom jag sov gott hela natten. Hur som helst hoppade jag faktiskt över Numbers igår kväll till förmån för boken och det ska rätt mycket till innan jag skippar ett tillfälle att sällskapa med bröderna Eppes.

Nu ska jag ta mig en runda i bloggosfären för att se vad jag missat de senaste dagarna och sedan tror jag att jag ska ladda över dublinbilderna till datorn och börja skissa på en liten reseberättelse.

Det är helt ljuvligt att ha lov förresten. Inga måsten och inga tider att passa, bara ta det lugnt och pyssla med precis det som faller mig in. Dessutom är vädret inget vidare så jag har inte ett dugg dåligt samvete över att jag bara sitter inomhus och softar. Underbart!



Andra bloggar om: , , , , ,

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 15:11 Detta inlägg ¤


2 har kommenterat inlägget:


  • torsdag, februari 22, 2007 12:40:00 fm, Blogger niffin

    Minsann, den boken måste ha varit nåt alldeles särskilt! :P
    (Har bara läst tre NR-böcker - om Irland faktiskt *lol* - tre systrar, en för varje bok.)

     
  • torsdag, februari 22, 2007 12:47:00 fm, Blogger Aradil

    Soul_bird: Nja, det säger kanske mer om mig än om boken. Är en typisk sträckläsare så ifall jag gillar boken jag läser kan jag knappt sluta förrän jag är färdig. (Kanske därför som det mestadels blir att jag läser på sommarlovet)

    Jag läser en hel del NR, fast de tre har jag inte läst. Har del tre i min ägo. Köpte den innan jag insåg att det var en triologi och nu vill jag inte läsa den före de andra. Får se till att fixa hem de böckerna också.