söndag, februari 11, 2007
You Tube - en vän i nöden
Allt finns att hitta på You Tube!
Fast synd att jag inte hittade enbart låten för Maries röst svek ju lite när nerverna kom in i bilden.

Hmm, just nu verkar det som om You Tube inte vill visa videoklippen här, men då går det ju bra att gå in där och söka åt låtarna själv ;)

Direktlänk till The Ark





Direktlänk till Marie Lindberg





Andra bloggar om: , , , , , ,

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 15:31 Detta inlägg ¤


6 har kommenterat inlägget:


  • söndag, februari 11, 2007 4:41:00 em, Anonymous Anonym

    jag tyckte inte att marie lindberg av spec. bra ¨å ja tror att folk röstade på¨henne snarare än låten, fast de känns som de e så med alla sen de gjorde de till en "kändis tävling", ja röstade på comso4 gillade även jessica å svante&rydén. the arks låt växer vid varje lyssning

     
  • söndag, februari 11, 2007 5:02:00 em, Anonymous Anonym

    suck... va folk ska tro hitan och ditan. jag tror nog fasiken anonymous röstade på cosmo4 för att det var ett gäng tillgjorda flickor med colgatesmile!
    Jag förstod inte poängen med maries låt, men efter ett tag blir det den finfin. Din blogg är alltid så rolig att läsa!!! Kram

     
  • söndag, februari 11, 2007 5:15:00 em, Blogger Aradil

    Anonymous (Sparks): Det är möjligt att det spelade in. Jag har förstått så här i efterhand att det varit lite upphaussat med att hon aldrig gjort något större och så. För min del spelade det dock inte in, jag hade missat att det var hon som var lärarinnan (läser inte så mycket tidningar och så...)

    Kan iofs hålla med om att det inte lät helt okej på uppträdandet, men demon föll jag som en fura för. Tror att hon var ruggit nervös och då är det lätt hänt att man inte riktigt kan kontrollera rösten om man är oerfaren.

    Svante Thuresson & Anne-Lie Rydé gillade jag också :)


    Elemi: Men visst är det lite kul att spekulera och svårt att låta bli ;)
    Sedan tycker man ju olika och det är rätt så skönt egentligen - vore trist ifall hela Sverige gick och sjöng Amanda på måndag ;)

    Tack, vad go' du är :D
    Kramar

     
  • söndag, februari 11, 2007 5:36:00 em, Blogger Mikusagi

    Tack för länkarna! ^^ Ola var bara för söt!

    Jag röstade inte på någon den här veckan :O

     
  • söndag, februari 11, 2007 5:49:00 em, Blogger Aradil

    Mikusagi: Så lite så! Hoppas du hittde videoklippen för länkarna verkar strula lite...

    Visst var han!
    Jag röstade inte heller (tittade inte ens förrän vid röstningen. Fast jag såg reprisen idag istället).

     
  • söndag, februari 11, 2007 11:31:00 em, Blogger Sparkling

    elemi - ursäkta mig men först suckar du åt att folk ska tro hit och dit å sen spekulerar du själv i varför jag röstade på comso4?
    något irriterande.
    för i övrigt röstade ja på dem för att om de e nån av låtarna som ja skulle kunna tänka mej att länga en slant på att köpa för att få höra så var det den, har älskat det de gjort tidigare åxå. /sparks