torsdag, april 26, 2007
Danmark nästa?
Vad skönt, nu är bilderna tillbaka och jag känner mig som hemma igen.

Mannen sitter och letar rum i Helsingborg/Helsingör. Hittar han något billigt så blir det nog en snabb tur över sundet imorgon.


Andra bloggar om: , ,

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 11:38 Detta inlägg ¤


5 har kommenterat inlägget:


  • torsdag, april 26, 2007 1:16:00 em, Blogger Mie

    Ja vilken tur att bilderna hittade tillbaka! Jag var inne hos dig tidigare o kände inte alls igen mig:-(
    Nu har jag sent omsider fixat till din utmaning!
    Ha det skönt i solen!

     
  • torsdag, april 26, 2007 5:53:00 em, Anonymous Anonym

    Hoppas ni får en liten tripp till Danmark. Där är nog otroligt fint nu. Skogarna är nog i full blom.

     
  • torsdag, april 26, 2007 9:29:00 em, Blogger Aradil

    Mie: Ja, det var ingen kul start på dagen att hitta allt huller om buller och utan bilder...
    Vad kul, ska genast ta mig en titt!
    Tack detsamma (för jag hoppas på soligt imorgon också)!

    Stookie: Det blir en liten kortis. Bara en natt, men det är nog lagom. Då hinner man pula lite här hemma också :)

     
  • torsdag, april 26, 2007 9:34:00 em, Anonymous Anonym

    Härligt, hoppas ni hittar nått bra. Älskar Danmark, åker dit så ofta jag kan.

     
  • torsdag, april 26, 2007 9:38:00 em, Blogger Aradil

    Allie: Visst är det härligt där! Märkligt att man bara behöver åka över sundet för att hitta en helt annan atmosfär.