lördag, april 21, 2007
Förevigade fynd
Nu har jag varit framme med kameran och förevigat dagens inköp. Måste säga att jag tycker jag kom hyfsat billigt undan i alla fall och det är nog så värdefullt när ens liv går ut på att spara till hus...


Vårskor

Skorna hittade jag på Nilson för fyrahundra riksdaler. Inte exakt sådana som jag tänkt mig, men ibland får man hålla till godo med det som finns. Gillade färgen skarpt men är osäker på om jag har något i garderoben som matchar...


Väskor

Jag har alltid svårt att hitta väskor som jag gillar och det är antagligen därför som jag gått omkring med en som faktiskt är trasig så himla länge. När nu Lindex reade ut väskor för 80:- styck så tyckte jag att det var lika bra att skaffa två. En stor och en liten är ju inte fel. Hur de sedan ser ut det vet jag egentligen inte, men jag tyckte åtminstone inte att de var helt anskrämliga.


Solisar

Slutligen solisar. Lyckades med bedriften att ha sönder och tappa bort alla mina par förra hösten. När nu solen åter gjorde sitt intåg blev behovet akut. Eftersom jag inte gillar de enormt stora bågar som är så populära för tillfället tog jag helt enkelt de minsta jag hittade...


Andra bloggar om: , , ,

Etiketter: , ,

 
Nedtecknat 19:29 Detta inlägg ¤


9 har kommenterat inlägget: