onsdag, april 18, 2007
Piggelin!
G-klav

Jag har visserligen fullt upp, men jag tror minsann att jag börjar bli mer inspirerad och på bättre humör! Har länge känt en viss uppgivenhet när det gäller kören jag leder. Medlemsantalet har sjunkit och jag har känt att flera av de som är kvar egentligen inte har tid. Efter gårdagens repetition så känner jag dock att jag börjar hitta tillbaks till engagemanget som jag hade förut. Medlemmarna är kanske inte många, men de är duktiga och trogna. De förtjänar en engagerad körledare, det är ju inte deras fel att de är få till antalet!

Har ägnat förmiddagen åt att uppdatera körens hemsida så att informationen är aktuell. Jag har dessutom fortsatt arbetet med den nya sidan som legat på is ett tag. Inte så dumt att vakna lite tidigare än vanligt - man hinner en hel del!


Andra bloggar om: , , ,

Etiketter: , , ,

 
Nedtecknat 12:00 Detta inlägg ¤


7 har kommenterat inlägget: