måndag, april 16, 2007
Mjukstart
Jag börjar dagen med en kopp te och en lista.
Listan har jag hittat hos turbotrollet.

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Det var soligt och varmt.

Vad gjorde du kl 8 i morse?
Klockan är bara 7.15 än så länge.

Vad gjorde du för 15 minuter sedan?
Kollade runt på Paws.

Det sista du sa högt?
God natt.

Vad har du druckit idag?
Ingenting. Men jag tog precis ut en kopp te ur mikron.

Vad var det senaste du åt?
Pizza...

Vad var det senaste du köpte?
Tvättmedel.

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit.

Vad är det för väder hos dig just nu?
Soligt men inte så varmt ännu.

Godaste glass-smaken?
Vanilj.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Njae, vet inte.

Sover du tungt?
Det varierar men inte den senaste tiden.

Drömmer du mycket?
Inte mer än normalt skulle jag tro.

Mardrömmar?
Sällan, men i så fall letar jag oftast efter något/någon.

Det första du tänker på en "bra" morgon?
Aaah, ledig och vackert väder!

Det första du tänker på en "dålig" morgon?
Jag orkar inte gå till jobbet!

Vilket ämne var roligast i skolan?
Matte.

Trivs du med ditt jobb?
Jodå, för det mesta. Men det är ändå roligare att vara ledig.

Favoritklädsel?
Klänning.

Favoritlåt just nu?
Musik ska byggas utav glädje!

Vad ser du om du tittar åt höger?
Tekopp, två rosor, kamera och hårborste.

Vad gör dig glad just nu?
Att det verkar bli ännu en vacker dag.

Vad ska du göra härnäst?
Göra mig klar och åka till jobbet.

Höger- eller vänsterhänt:
Högerhänt.

Humör just nu:
Lite låg och trött.

Favoritgodis:
Nästan allt...

Kläder just nu:
Nattlinne och morgonrock.

Musik just nu:
Ingen alls.

Sommarplaner:
Softa. Läsa. Norrland. Danmark. Tylösand.

Hur många kuddar sover du med:
En. Fast egentligen vill jag ha två.

Spelar du nåt instrument:
Piano, gitarr, elbas, orgel och blockflöjt (med varierande resultat).

Morgon- eller nattmänniska:
Nattmänniska.

Vem är viktigast för dig:
Familjen och mannen.

Bio eller promenad:
Bio.

Är du kittlig:
Inte särskilt.

Snarkar du:
I så fall skulle jag aldrig erkänna det...

Stjärntecken:
Skytten.

Äckligaste insekten:
Tvestjärtar.

Vad längtar du mest efter just nu?
Sommarlov.

Andra bloggar om: ,

Etiketter:

 
Nedtecknat 07:14 Detta inlägg ¤


4 har kommenterat inlägget: