onsdag, april 11, 2007
Ont det gör ont
Idag känns det i kroppen att jag lyfte och bar en massa instrument och förstärkare igår. Dagens övningar blir dock inte lika fysiskt ansträngande. Jag ska ut på stan och shoppa rekvisita och det blir nog lagom jobbigt.

Kom inte i säng lika tidigt i natt, men vaknade ändå av mig själv strax efter sju. Ganska intressant att jag så plötsligt bytt läggning, men det är en härlig upplevelse att tillhöra den morgonpigga skaran!

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 07:43 Detta inlägg ¤


5 har kommenterat inlägget:


  • onsdag, april 11, 2007 5:33:00 em, Blogger Hannele på Hisingen

    Var rädd om dej. Nu har jag lyckats fortsätta med Länktåget.

     
  • onsdag, april 11, 2007 7:23:00 em, Anonymous Anonym

    Härligt med förändringar som gör gott....
    jag har också ont....men inte pågrund av instrument utan trädgårskötsel...men det behövdes och idag har det varit skönt att vara ute!Allt gott till dig!

     
  • onsdag, april 11, 2007 8:40:00 em, Blogger Unknown

    Åh vad härligt med träningsvärk! Jag älskar den känslan :) Morgonpigg är bättre än kvällspigg! Kram!

     
  • onsdag, april 11, 2007 11:22:00 em, Blogger niffin

    Överger du oss nattugglor nu, Aradil? ;)

     
  • onsdag, april 11, 2007 11:43:00 em, Blogger Aradil

    Hannele: Försöker i alla sova ordentligt :)
    Vad kul att du hängde på. Har besökt dina tillägg som var nya för mig förutom Strumpstickan som jag brukar titta in hos :)

    Lena: Trädgårdsarbete är ju en positiv sak att ha ont i kroppen av. Så skönt att man kan vara ute och gräva i jorden nu :D
    Tack detsamma :)


    Artur: Lite småmysigt är det allt. :) Det är i alla fall mer praktiskt att vara morgonpigg - fast jag skulle knappast tro att det håller i sig...

    Soul_bird: Nja, det är nog övergående skulle jag gissa ;)