söndag, april 08, 2007
Sändningsuppehåll
Då är det väl dags att plocka ihop datorn och ta itu med packningen. Nu blir det alltså lite tyst här en stund, men förhoppningsvis dyker jag upp igen på måndag kväll.

Ha en fortsatt trevlig helg!

Etiketter:

 
Nedtecknat 08:30 Detta inlägg ¤


6 har kommenterat inlägget:


  • söndag, april 08, 2007 12:23:00 em, Blogger MissTaken

    Ha det bäst och vi synes imorron =)

     
  • söndag, april 08, 2007 2:03:00 em, Blogger Unknown

    Jag hoppas du haft en superhärlig helg och kommer ha de fortsättningsvis fast jag varit snål med kommentarerna :) *kramar Aradil*

     
  • söndag, april 08, 2007 7:33:00 em, Anonymous Anonym

    Ha det så mysigt, här snöar det..

     
  • måndag, april 09, 2007 1:17:00 fm, Blogger niffin

    Ses imorron! (Missar du Jane Tennison?)
    Drive safely, mycket annandagstrafik. :)

     
  • måndag, april 09, 2007 3:58:00 fm, Anonymous Anonym

    lycka till med packningen ja behover oxo packa men de e ju so troookigt kramar fron sparkle

     
  • måndag, april 09, 2007 7:08:00 em, Blogger Aradil

    MissT: Har haft en skön nerfärd, hoppas du också haft det bra!

    Artur: Tack, det har jag verkligen haft! Hoppas du haft det bra i Tallin :)
    *kramar tillbaks*

    Hannele: Idag snöade det stor del av vägen. Fast här skiner solen och grannarna grillar så det står härliga till!

    Soul_bird: Nu är jag tillbaka! (Missade tyvärr Tennison. Hade kunnat se det på vandrarhemmet men TV-hörnan var inte så mysig och så hade jag fastnat i en bok...)

    Sparkle: Packa är trist. Jag brukar vänta med det in i det sista, hiva ner lite saker och hålla tummarna att jag inte glömt något viktigt :)
    Kramar