lördag, april 14, 2007
Auditionen avklarad!
Okej, då har jag alltså varit på mitt livs första audition. Var fruktansvärt nervös och det märktes nog också. Fick lite darr på rösten men överlag fungerade ändå tekniken tillfredsställande - något måste i alla fall ha varit rätt för jag fick grönt ljus med en gång. Himla skönt att slippa vänta tills i början av maj på besked!

Mannen verkar tycka att jag är lite galen som ställer upp på detta med tanke på att det inte ger något klirr i kassan, men det är ju lätt för honom att tycka med tanke på att han redan har kontakter och erfarenhet. För mig är det första gången som jag kommer att få ta regi och bära riktiga scenkläder så jag ser det som ett sätt att vidareutvecklas samt bygga kontaktnät.

Igår fick jag också reda på att tre av mina arbetskollegor ska vara med och spela i orkestern och det känns skönt. Då behöver jag inte känna mig som en panelhöna när det är dags att dricka kaffe!

Nu ser jag fram emot en grymt spännande höst och vinter!

Ps. Jag valde Dido's klagan...


Andra bloggar om: , , , ,

Etiketter: , , ,

 
Nedtecknat 15:11 Detta inlägg ¤


8 har kommenterat inlägget: