torsdag, april 19, 2007
Huslån och fånleende
Idag var det inte lika lätt att stiga upp, men så är det ju grått och regnigt ute.

Ska till banken idag och prata huslån. Ärligt talat vet jag inte riktigt vad vi ska göra där för det har ju inte hänt så mycket konkret sedan sist. Jag antar att det börjar vara dags att lägga upp det där kreditivet. Fasen, vad dåligt påläst jag är! Hoppas verkligen att mannen har bättre koll...

Igår hade jag en nygammal privatelev. Han tog studenten förra våren och har efter det varit ute och rest. Nu är han tillbaka och vill ta upp sången igen. Himla skoj var det. Kom på mig själv med att sitta och le lite fånigt när vi sjöng upp - bara för att rösten kändes så bekant och saknad.


Andra bloggar om: , , , ,

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 08:05 Detta inlägg ¤


0 har kommenterat inlägget: