lördag, april 21, 2007
Från A till H
Artur utmanade mig från A till H. Riktigt rolig lista tycker jag, men ibland önskar jag att jag hade kunnat skriva fler än fyra alternativ.

A ) Fyra jobb jag haft:
  1. Klippt gräs på kyrkogården
  2. Kantor
  3. Klasslärare i musik
  4. Sånglärare

B ) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
  1. Stolthet & Fördom
  2. 10 orsaker att hata dig
  3. Stage Beauty
  4. Chocolat

C ) Fyra ställen jag bott på:
  1. Boden
  2. Öjebyn
  3. Piteå
  4. Vimmerby

D ) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
  1. Numbers
  2. CSI
  3. Criminal Minds
  4. Seinfeld

E ) Fyra platser jag har semestrat på:
  1. Korfu, Grekland
  2. Glasgow, Skottland
  3. Funchal, Madeira
  4. Dublin, Irland

F ) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
  1. Google
  2. Paws
  3. Nyligen
  4. Min blogg

G ) Fyra favorit-maträtter:
  1. Mammans Thai-soppa
  2. Skaldjurstallrik
  3. Tapas
  4. Kräftor

H ) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
  1. Dainak
  2. Dublin
  3. Australien
  4. Köpenhamn

Nu är det nog meningen att jag ska utmana några också. Skulle vara kul ifall Grodan, Mie, MissTaken, Niffin, och Paks ville ta sig an den här utmaningen.

Sedan har jag inget emot om det är ännu fler som hakar på så klart!


Andra bloggar om: , , ,

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 11:08 Detta inlägg ¤


8 har kommenterat inlägget: