lördag, april 21, 2007
Syster duktig
Känner mig rätt nöjd med mig själv just nu. Har precis skickat in deklarationen och dessförinnan städade jag toaletten. Inte klokt vad man är duktig ibland ;)

Har shoppat rätt duktigt också: 2 väskor, solisar, skor, strumpor och linsvätska. Var väldigt nära att hugga för mig en klänning på Indiska också men hindrade mig när jag såg kön. Mannen satt redan i bilen och väntade på mig så det får bli en annan gång. Bilder på skor och väskor kommer nog senare ikväll.


Andra bloggar om: , , , , , ,

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 15:18 Detta inlägg ¤


5 har kommenterat inlägget:


  • lördag, april 21, 2007 4:07:00 em, Blogger niffin

    Härlig lördagskänsla! - uträttat & fått tag på det man vill. :P
    *nyfiken på bilder*
    Ack, Indiska..*suck*

     
  • lördag, april 21, 2007 4:36:00 em, Anonymous Anonym

    shopping minsann - jag vill se :) Jag sms:ade in min deklaration i samma sekund jag läste den. Himla smidigt ju :)

     
  • lördag, april 21, 2007 5:26:00 em, Blogger Aradil

    Soul_bird: Det är gôtt! (Glömde dessutom bort att nämna att jag tvättar för fullt också ;)
    Bilder kommer så småningom :)
    (Hoppas Indiska letar sig fram till din stad också...)

    Sara: Lite shopping piggar verkligen upp :)
    Jättepraktiskt! Jag hade lite avdrag som skulle med så jag fick skaffa e-legitmation, men det var inte så knepigt det heller :)

     
  • lördag, april 21, 2007 6:02:00 em, Blogger Unknown

    Vad härligt! :) Hur ser solisarna ut? I need some new..

     
  • lördag, april 21, 2007 7:17:00 em, Blogger Aradil

    Artur: Verkligen! Känner mig rätt nöjd med dagen :)
    Inga märkvärdiga solisar alls, men jag kan lägga upp bild på dem ändå ;)