fredag, juni 01, 2007
Givna frågor
Hittade den här utmaningen hos turbotrollet och kände att jag ville vara med!

- Sätt din musik på blanda.
- Klicka på nästa-knappen efter varje fråga.
- Använd sångtitlen som svar på frågan.

1. Hur mår du idag?
If I Ever

2. Kommer du komma långt i livet?
Remember When It Rained

3. Hur ser dina vänner dig?
Message In A Bottle

4. Kommer du gifta dig?
If You Love Somebody Set Them Free

5. Vad är ditt livs themesong?
Rhapsody In Rock

6. Vad är ditt livs historia?
Fallin'

7. Hur är skolan för dig?
Jane Doe

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Don't Cry For Louie

9. Hur kommer imorgon vara?
Cathedral Song

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Främling

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Your Body Is A Wonderland

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Vild och vacker

13. Hur är det med ditt liv?
Smuk og dejlig

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Light Up My World

15. Hur ser världen på dig?
Trubaduren

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Allt som jag känner

17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Whenever, Wherever

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
The Rose

19. Har du en djup & mörk hemlighet?
Nothing Compares 2 U

20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
My December

21. Hur kan jag göra mig själv glad?
Trying To Recall

22. Kommer jag någonsin ha barn?
Roxanne

23. Vad är några tips till mig?
Good Tradition

24. Hur kommer jag bli igenkänd?
To Where You Are

25. Vad är min danssång?
Elin i Hagen


Det här var ju bara för roligt. Otroligt många träffande svar blev det faktiskt. Bland annat 4, 5, 6, 12, 13, och 15. För att inte tala om mina råd till kommande generationer - hahaha!


Andra bloggar om: , , , ,

Etiketter: , ,

 
Nedtecknat 10:40 Detta inlägg ¤


7 har kommenterat inlägget: