tisdag, september 12, 2006
Viktrapport och jobb
Det är ett tag sedan jag skrev här så det börjar väl bli dags att uppdatera lite. Har nu hållit mig till GI-dieten i två veckor och det har gått jättebra. Har redan gått ner nästan 4 kilo - en riktig rivstart! Har varit godissugen ibland, särskilt när jag gått in i videobutiken. Det luktar ju så himla mycket godis där... Men det är hur som helst värt det. Har ju snart gått ner allt jag gick upp under sommaren och det på bara några veckor!

Idag startade kören upp. Tyvärr var det många som gick ut trean förra året och några av de kvarvarande vet inte om de har tid att fortsätta. Ärligt talat tycker jag inte heller att det är så kul att de som inte riktigt känner för det sitter kvar. Kan lätt sprida lite trist stämning och det betackar jag mig för. Samtidigt är jag rädd att vi kommer bli alldeles för få och då vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Det blir ju lätt som en dominoeffekt - "om den slutar så slutar jag också..." Har bett ett par lärare som har musikundervisning ute på skolorna om hjälp att värva nya medlemmar. Hoppas att det ger några själar.
 
Nedtecknat 22:51 Detta inlägg ¤


0 har kommenterat inlägget: