tisdag, oktober 10, 2006
Knepigt
Hemma idag också. Fast jag måste till jobbet ikväll och leda kören eftersom det blir för stort projekt att ställa in den och så sabbar det planeringen inför julkonserten. Fenomenet: "Jag kan inte koppla av för jag ska jobba ikväll" infinner sig genast och nu sitter jag alltså mest och väntar på att klockan ska bli fyra för då är det dags att ge sig av.

För tillfället är jag som besatt av att försöka komma på varför MT inte får sin profilbild att synas. Det blir lätt så när jag sätter igång med koder. Borde nog blivit webdesigner för jag gillar verkligen att sitta och leta små fel och komma på lösningar i html-koder. Bläddra i Anteckningar är kul! Fast, jag lyckas inte något vidare med att hjälpa henne, så jag kanske inte ska säga upp mig från mitt nuvarande jobb riktigt ännu ;)

Etiketter:

 
Nedtecknat 13:57 Detta inlägg ¤


5 har kommenterat inlägget: