söndag, oktober 08, 2006
Utmanad
MissTaken utmanade mig och då hakar jag så klart på. Här kommer min lista:

Körkort (x)
Bil (x)
Matservis (x)
Soffbord (x)
Ica kort (x)
Hemförsäkring (x)
Eget boende (x)
Fast inkomst (x)
Köksbord (x)
Finglas (x)
Betalkort (x)
Toarullehållare (x)
Duschdraperi ( ) vi har ju duschkabin så det verkar lite onödigt.
Sambo/make/maka (x) sambo
Spelar bingolotto ( ) nej tack
Tippar på lördagar ( )
Internetbank (x)
Organiserat skafferi (x) med jämna mellanrum i alla fall.
Färsk mat i kylskåpet (x)
Slänger dina håliga sockar ( )
Går på reklamer på tv ( )
Har fläckbortagningsmedel hemma ( )
Pensionsfond ( )
Sopsorterar (x) inte jättenoga, men papper, metall, glas i alla fall.
Prenumerar på någon dagstidning (x)
Letar middagstips (x) ibland...
Blir arg när skorna inte står på sin plats ( ) varför då?
Får majoriteten av post i räkningsform (x) :(
Har en stavmixer ( ) fast jag har en matberedare
Äter söndagsmiddag ( ) bara vanligt krubb.
Försöker att inte svära ( )
Sorterar tvätt ( ) inte förrän den ska in i maskinen.
Har en krok i badrummet märkt "gäster" ( )
Mobil abonemang (x)
Hemtelefon (x)
Veckohandlar (x)
Medlem i hyresrättsföreningen ( ) bor inte i hyresrätt så det känns ju onödigt.
Gardiner ( ) icke!
Dukar (x)
Överkast ( )
Kuddar för prydnad ( )
Fler än 5 kryddor hemma (x)
Fruktskål på bordet ( )

Sådär då utmanar jag: hmm... alla mina kandidater var visst redan utmanade. :(
Får väl utmana mig själv att skaffa fler kontakter ;)

Etiketter:

 
Nedtecknat 18:34 Detta inlägg ¤


0 har kommenterat inlägget: