fredag, oktober 27, 2006
Äntligen hemma!
Hoofff! Vilken lång dag det blev idag. Kom iväg till Kosta vid två-tiden. Gick och tittade lite bland kläderna, men det var inte lika mycket fint som sist tyckte jag. 4 paket av NK:s strumpisar och 2 Emporio Armani kom med hem i alla fall. Köpte en av varje sist och de var grymt hållbara båda två så jag passade på att bunkra upp lite. Annars köpte jag bara en brosch från by Malene Birger som var nedsatt från dryga femhundringen till en Selma - bra rabatt! Kanske kommer en bild senare ikväll. Unnade mig också en kaffemugg, inte särskilt speciell eller så, men skön att hålla i. Presenter till svärmodern hittade vi också och det känns väldigt skönt att slippa ta itu med det imorgon.

På hemvägen blev det en fika i Lessebo (!) och sedan stannade vi till hos mannens föräldrar innan vi handlade mat och slutligen åkte hem. Klockan var då nästan halv åtta. Nu ska jag titta på någon brittisk kriminalserie i trean - hoppas den är bra!

Ha en trevlig helg allesammans!

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 19:59 Detta inlägg ¤


0 har kommenterat inlägget: