tisdag, oktober 24, 2006
Piggare?
Lyckades så när med min målsättning igår kväll. Det blev väl sängen vid tolv och lampan vid ett, men det är åtminstone godkänt. Huruvida jag var särskilt mycket piggare idag låter jag vara osagt - men det är ju inte konstigt ifall man är trött när man måste åka till jobbet redan vid halv åtta. Det är ju inte mänskligt. Förstår inte hur folk med normala arbetstider orkar - jag skulle aldrig klara av att börja klockan åtta varje dag. Men, det är ju tur att vi alla är olika.

Har haft osedvanligt lite lektioner idag. Min praktikant måste tycka att jag har ett väldans slappt jobb (hon fick dessutom sovmorgon och behövde inte infinna sig förrän halv ett idag). Men imorgon ska hon få se på andra bullar!

Förresten: idag är det exakt två månader kvar till julafton!

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 19:27 Detta inlägg ¤


5 har kommenterat inlägget: