onsdag, november 08, 2006
Eld i baken
Skrev ju igår kväll att jag trodde att jag skulle sova gott. Föga anade jag hur rätt jag skulle få... Har inget minne av att jag försökte somna, så det måste ha gått undan. Att jag dessutom inte hade ställt väckarklockan är väl ytterligare bevis på den saken. Vaknade av mig själv strax före elva, så nu blir det till att lägga på en rem så att jag inte kommer för sent till jobbet.

Etiketter:

 
Nedtecknat 11:13 Detta inlägg ¤


2 har kommenterat inlägget:


  • onsdag, november 08, 2006 8:04:00 em, Anonymous Anonym

    Åh, det är väl de bästa nätterna, när man inte ens minns att man la huvudet på kudden innan man somna.
    Nätter där man bara ligger o vrider o vänder sig har man allt för mycket av så man tar vara på dom man sover som ett litet barn...haha... Ha en fortsatt skön kväll.

     
  • onsdag, november 08, 2006 8:37:00 em, Anonymous Anonym

    Jo, det är nog kroppens sätt att se till att man inte sover för lite.
    Tack ska du ha, nu ska jag mysa till det lite ;)