tisdag, november 07, 2006
Något positivt?
Tvekade länge på huruvida jag överhuvudtaget skulle skriva detta inlägg idag. Men, det är väl just sådana här dagar som det är extra viktigt att försöka hitta guldklimparna bland kolmassorna. Så jag gör ett försök, men hoppas inte för mycket...

  • Har fått en del gjort på jobbet.
  • Hade färre elever än vanligt eftersom några var komplediga.
  • En av dagens elever har utvecklats jättemycket de senaste 3 gångerna.
  • En annan elev överraskade mig positivt genom att hon övat in ett svårt stycke.

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 00:14 Detta inlägg ¤


3 har kommenterat inlägget:


  • tisdag, november 07, 2006 1:59:00 fm, Anonymous Anonym

    Det var positiva saker!

     
  • tisdag, november 07, 2006 10:22:00 fm, Anonymous Anonym

    Japp, det gäller att hitta det positvia! Jag gillar att kika in hos dig och särskilt det där med: "må det vara te eller Marc Jacobs"..

    Lägger in din blogg som en länk "because you´re worth it"

    Ha en bra onsdag!

     
  • tisdag, november 07, 2006 6:42:00 em, Anonymous Anonym

    Darkangel: Ja, visst var det. Det gäller bara att ge sig den på att hitta dom :)

    Mie: Jo, jag försöker träna upp mitt positiva tänkande eftersom jag tycker att jag behöver det :)

    Tack, vad glad jag blir :D (Har redan lagt till dig bland mina favoriter - gillar din blogg)

    Ha det gôtt!