onsdag, november 01, 2006
För se det snöar
Japp, det ligger ett tunt täcke med snö på marken och vita flingor faller fortfarande från himlen. Tyvärr blåser det rätt kraftigt också så jag ser inte direkt fram emot att ge mig ut i ovädret. Vi hade tänkt åka till jobbet vid halv elva men än så länge sitter vi hemma och mannen har inte ens kommit ur pyjamasen ännu (fast ska jag vara ärlig så har han redan jobbat en stund ändå). Måste åka förbi pastorsexpeditionen idag och kolla ifall kyrkan är ledig det datum som vi vill ha vår konsert med körerna. Skulle också behöva skriva färdigt protokollet från årsmötet och göra några tillägg i verksamhetsberättelsen eftersom dessa ska skickas in till UNGiKÖR snart. Får väl se om jag hinner något av allt detta - blir nog till att ta hem anteckningarna och skriva protokollet under helgen skulle jag tro.

Önskar er alla en underbar dag!

Etiketter: , , ,

 
Nedtecknat 11:31 Detta inlägg ¤


0 har kommenterat inlägget: