torsdag, december 07, 2006
Köket
Nu har vi, efter flera misslyckade försök, lyckats få tag i kontaktpersonen på HTH som vi ska träffa för att rita vårt kök. Han verkade ha ungefär lika fullbokat schema som oss, så resan till Jönköping blir inte av förrän i början av nästa år. Egentligen lika skönt tycker jag eftersom man har en hel del annat att fundera på just nu. Har t.ex. inte köpt en enda julklapp...

Etiketter:

 
Nedtecknat 00:52 Detta inlägg ¤


4 har kommenterat inlägget:


  • torsdag, december 07, 2006 2:43:00 fm, Blogger niffin

    Här har du en till som inga julklappar köpt... ännu. Börjar känna flåset i nacken lite lätt!

     
  • torsdag, december 07, 2006 10:01:00 fm, Blogger Aradil

    Ja, först tar det sådan tid innan det blir jul och sedan låter det bara svisch och så får man stressa runt - typiskt! Lycka till med inköpen :)

     
  • torsdag, december 07, 2006 10:49:00 fm, Anonymous Anonym

    Hej! Kul att du hittade till min blogg, och tack för komplimangen.

    Jag har VARIT norrlänning i småländsk exil, vi bodde i Jönköping ett par år. Men nu är vi hemma igen :-)

    Och julklappsproblemet är detsamma här... vartenda jäkla år! ;-)

     
  • torsdag, december 07, 2006 11:40:00 em, Blogger Aradil

    listoplisto: Tycker också det var kul att jag hittade din blogg - jag kommer att fortsätta hälsa på dig :)

    Skönt att du fått komma uppåt landet igen. "Tyvärr" är mannen härifrån så jag lär nog bli kvar. Men det är okej - trivs rätt bra ändå.

    Hoppas julklappsproblemet löser sig!