tisdag, januari 16, 2007
Aha-upplevelse!
Jaha, det var därför! Därför som jag aldrig kom i säng i vettig tid i höstas. Att komma hem från jobbet vid halv nio är sent. Alldeles för sent! Försöker man dessutom vara ambitiös och fixa köttfärsbiffar till middag så kan man ju räkna ut med lilltån att man inte börjar känna sig avslappnad förrän tidigast vid elvatiden.

Nu sitter jag här igen, klockan är halv ett och det jag har allra minst lust med är att gå och lägga mig. Samtidigt så vet jag att jag ska vara på jobbet om sisådär en nio och en halv timme och innan dess bör jag ha fått lite sömn. Blä! Förhoppningsvis lyckas jag lägga om schemat så att jag kan sluta en halvtimme tidigare på måndagar, det skulle faktiskt göra en enorm skillnad.

Nej, hej och hopp! Nu ska jag se om det inte finns någon trevlig deckare att titta på så här i förnatten.






Andra bloggar om: , , , ,

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 00:18 Detta inlägg ¤


4 har kommenterat inlägget: