måndag, januari 15, 2007
Då var den avklarad!
Klockan närmar sig åtta och arbetsdagen lider mot sitt slut. Trots att jag är lite ringrostig så har det gått ganska bra. Däremot kände jag att jag började bli ganska trött framemot halv sex och det kanske beror på att jag inte behövt hålla uppe koncentrationen så länge på ett tag. Nåja, det går nog ganska snabbt att komma in i rutinerna igen.

Nu bär det av mot affären för att införskaffa de nödvändigaste matvarorna. Tyvärr har jag inte planerat någon veckomatsedel denna vecka och det bådar aldrig särskilt gott. Ska ändå försöka att behålla de goda matvanorna som jag lade grunden för förra veckan. Lite mer fisk och skaldjur skulle nog vara på sin plats tror jag!

Hoppas ni haft en bra start på veckan, ha nu en riktigt skön kväll!





Andra bloggar om: , ,

Etiketter: , ,

 
Nedtecknat 19:51 Detta inlägg ¤


0 har kommenterat inlägget: