torsdag, januari 11, 2007
Dublin - Köpenhamn: 1 - 0
Att stiga upp imorse var mer plågsamt än någonsin tidigare vad jag kan minnas. Har fortfarande inte fått ordning på mina sovvanor och efter tre nätter i rad med endast fyra timmars sömn håller jag på att vara totalt utpumpad. Inte blir det någon lång sovmorgon imorgon heller eftersom vi har en tid inbokad hos Myresjöhus för att bestämma vilka val vi ska göra när det gäller vårt nya hus.

På söndag fyller mannen år så på lördag blir det förhoppningsvis middag ute på stan. En liten plan vi hade tidigare var att åka till Köpenhamn eftersom Kenn Lending spelar på Mojo igen. Tyvärr säger plånboken att vi får ta det lite lugnt med tanke på Dublinresan som hägrar i februari. Nåja, det blir säkert trevligt i alla fall.

Nu ska jag ta och sätta på lite kaffe och sedan får jag väl klura på vad jag ska hitta på resten av arbetsdagen. Ja, det är ju inte så att det inte finns något att göra, frågan är bara i vilken ände jag ska börja.

Ha en fortsatt trevlig dag!



Andra bloggar om: , , , ,

Etiketter: , ,

 
Nedtecknat 13:24 Detta inlägg ¤


6 har kommenterat inlägget: