onsdag, januari 10, 2007
Alla dessa listor...
Utmanad igen! Denna gång av MissTaken.

Vilken svordom använder du mest?
Fasen också!

Äger du en iPod?
Nej, men en mp3-spelare.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Varierar något väldeliga beroende på när jag ska börja jobba.

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nej.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Beror på vilket humör jag är på.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Cleopatra

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Massor med kläder!

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, speciellt när jag var i tonåren.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, men det kanske skulle behövas...

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Ingen. Senast var det Josh Groban's Awake

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Kall mjölk och varm choklad.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nej.

När var senast någon stötte på dig?
Ingen aning. Var nog jättelänge sedan!

Vad åt du till middag?
Har inte ätit än, men det blir Grekisk pastasallad.

Använder du huvtröjor?
Nej.

Kan du vissla?
Ja, men det låter inget vidare.

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Jadå.

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Berg- & dalbana.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det är klart, alla pratar ju om alla ;)

Vilket riktnummer befinner du dig i?
*pass*

Tittade du på tecknat när du var liten?
Jo, men inte så mycket.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Inte mer än för det satta könet ;)

Vilken film kan du alla replikerna till?
Pride & Prejudice är jag hyfsad på.

Äger du några band T-shirts?
Nej. Hade en med Värmlandsoperan/Trollflöjten,
men den har någon fått med sig hem.

När flög du senast?
Måste ha varit till London i höstas.

Läser du för skojs skull?
Ja, endast!

Pratar du några andra språk?
Har pluggat engelska på högskolan.
Lite tyska finns väl också långt bak i huvudet.

Har du gråtit offentligt?
Säkerligen - gråter ofta.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Vi har en laptop och två stationära.

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Vill säga planer, men kanske önskningar ändå...

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nej, bara om jag tycker att det verkar intressant.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Är lite sugen på en tatuering (enhörning), men det blir nog aldrig av.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Jag är väl ingen dejting-typ, men gärna det ;)

Kan du kasta macka?
Självklart!

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, tyvärr...

Vad har du med dig in på bion?
Fanta free och smågodis.

Vem var din favoritlärare?
Min engelsk-/tyskalärare på högstadiet.

Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
Ras?! Nej - om inte smålänningar räknas.

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Om han var min typ i övrigt - kanske inte så troligt.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Sång och piano.

Gillar du att flyga flygplan?
Har inget emot det.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ärlighet.

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Inte någon som jag tyckt har varit oattraktiv ;)

När sov du senast på golvet?
Under nyårshelgen, fast jag hade en madrass också.

Vilken är din favoritdrink?
Piña Colada.

Gillar du din boendesituation?
Nej, för sjutton - vi ska flytta!

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Tydligen fyra, men helst åtminstone sju.

Äter du frukost dagligen?
Försöker och oftast lyckas jag.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
När jag jobbar.

Hamnade du ofta i trubbel för att ha pratat under lektionerna?
Nej, snarare för att jag pratade för lite.

Vilken är din favoritfrukt?
Apelsin, kiwi, mandarin.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Inte kalorier, men jag försöker äta bra.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
Har ju alldeles nyss fyllt 31, vill inte tänka på nästa födelsedag.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja (men det betyder ju inte att jag får till det alla gånger).

Tror du på liv på andra planeter?
Absolut.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Mannen, vem annars ;)

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Varken eller.

Vad var det senaste du åt?
En halv morot.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Motsatta, för det mesta.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Vet inte riktigt.

Gillar du senap?
Javisst.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
"Tjohoo!"

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja, jättegärna!

Sover du på sida, mage eller rygg?
Mest på rygg.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Vill ju svara Lizzie, men jag är nog mer lik Jane (P&P)

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej, men ett par Marc Jacobs-gummistövlar på Tradera.

Tycker du om att krama folk?
Bara en, alldeles särskild, person ;)

Skulle du säga att du är trendig?
Nej, jag är intresserad men det hjälper ju inte.

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
Tacka nej.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Victoria och Julia Louis-Dreyfus - fast det var ett tag sedan.

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Har inte sett Star Wars.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Kan inte minnas att det hänt.

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Minns inte, men jag vet att det har hänt.

Tycker du att du är attraktiv?
Sällan.

Vad är du allergisk mot?
Inget.

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Inget för mig, men det är ju jag...

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nix.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Ingen aning.

Nu vet ni snart allt om mig!
Ifall någon känner sig manad att ta sig an denna lista så gör gärna det.




Andra bloggar om: , , ,

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 19:19 Detta inlägg ¤


4 har kommenterat inlägget: