tisdag, januari 09, 2007
Te och dinkelbullar
Pjuh, så trött jag är! När det blir så där sent har jag ofta svårt att somna också så jag låg väl och vred mig till halv fyra ungefär. Idag ska jag till jobbet, men som tur är behöver jag inte vara där förrän efter lunch (fast ska nog försöka droppa in lite tidigare än så i alla fall).

Nu blir det te och dinkelbullar till frukost och sedan ska jag börja fundera på att klä mig. Hoppas ni får en fin tisdag!




Andra bloggar om: , ,

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 09:44 Detta inlägg ¤


2 har kommenterat inlägget:


  • tisdag, januari 09, 2007 10:41:00 fm, Anonymous Anonym

    Hoppas du får en fin dag, trotts brist på sömn. Det där med att ligga o vrida o vända sig kan jag relatera till. Dom gångerna man bara lägger huvudet på kudden o somnar är de bästa....*lol*

     
  • tisdag, januari 09, 2007 11:00:00 fm, Blogger Aradil

    Tack detsamma! Ja, tänk om det alltid var så, men för det mesta tar det ett bra tag för mig att somna.