måndag, januari 08, 2007
Sucka mitt hjärta
Jag fortsätter att vara snäll mot mig själv och stannar hemma från jobbet idag. Gissar att större delen av dagen ändå kommer att ägnas åt kaffedrickande, prat om julen och planering av den fortsatta veckan - inte hela världen om jag missar det. Fortsätter att hosta men det verkar som om det är något bättre idag, åtminstone så här långt.

Började läsa julklappsboken från faster, Sucka mitt hjärta men brist dock ej av Mark Levengood, igår kväll och den är verkligen jättebra. Boken består av en samling korta, tänkvärda och roliga texter och jag rekommenderar den verkligen!

Nu: kaffe och Everwood!
Update: trodde jag, men det är ju inget Everwood idag :(




Andra bloggar om: , ,

Etiketter: , ,

 
Nedtecknat 10:01 Detta inlägg ¤


2 har kommenterat inlägget:


  • tisdag, januari 09, 2007 4:23:00 em, Blogger Max Hobstig

    Det är bra att du fortsätter att vara snäll mot mig själv och stannar hemma från jobbet idag. Jag vet fler som hellre läser en bok en dag som den här än går ut i novembervädret mitt i januari :-)

     
  • tisdag, januari 09, 2007 6:49:00 em, Blogger Aradil

    Ja, i år ska jag försöka att sätta mig själv i främsta rummet lite mer (annars kommer jag att sluta som en bitter gammal kärring).

    Ja vädret, ja. Jag kan liksom inte vänja mig vid att det är så onormalt i år. Känns som om det regnat oavbrutet sedan i november. Tur att man bor på andra våningen! ;)