onsdag, januari 03, 2007
En kopp kaffe
I våras anmälde jag mig till Buzzador och idag har jag slutfört min första kampanj. Den gick ut på att - tillsammans med vänner och bekanta - smaka på Löfbergs Lilas nyheter: Kaffe & Kaka samt Tack för maten som man tagit fram genom ett samarbete med Svenska Kocklandslaget.

Tack för maten är ett mörkrostat kaffe vilket innebär att det genast går bort för min del. Har aldrig begripit mig på mörkrost så jag kan nog inte ge ett rättvist omdöme. Not my cup of tea, om man säger så.

Kaffe och kaka var bättre, men så var det ju mellanrostat också. Jag gillar kaffe, men jag är nog inte tillräckligt intresserad för att bedöma om det var bättre eller sämre än det vanliga jag brukar dricka. Smakade kaffe, helt enkelt!

Etiketter: , ,

 
Nedtecknat 14:56 Detta inlägg ¤


2 har kommenterat inlägget: