onsdag, januari 03, 2007
Goodnight, well it's time to go!
Med bara några dagar kvar av julledigheten har jag börjat vända på dygnet. Jag vill inte gå och lägga mig och när jag väl gör det vill jag inte släcka och sova för då är ju dagen slut. Det är samma syndrom som att jag, när jag jobbar, sitter uppe alldeles för länge på söndagkvällarna för att helgen ska räcka lite längre.

Imorgon är det dags att åka söderut igen och det känns som vanligt tungt. Tycker att jullovet gått alldeles för snabbt och inte verkar jag ha vilat upp mig ordentligt heller. Nåja, det är inte mycket att göra åt saken och man brukar ju komma in i rutinerna ganska snabbt när man väl tvingas återgå till vardagen.

Nu ska jag koka mig en färsk kanna te och se vad dagen har att erbjuda!

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 11:29 Detta inlägg ¤


2 har kommenterat inlägget: