tisdag, januari 09, 2007
Men hallå!
Hade tänkt att gå och lägga mig i vettig tid skulle ingå i mitt nya liv denna termin. Det börjar inget vidare; klockan är nu 02.12 *pip*. Dags att borsta tänder och hoppa i säng innan det är dags att stiga upp!

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 02:11 Detta inlägg ¤


8 har kommenterat inlägget:


  • tisdag, januari 09, 2007 2:46:00 fm, Blogger niffin

    Hoppas du sover nu...!
    *tassar tyst ur bloggen*

     
  • tisdag, januari 09, 2007 10:03:00 fm, Blogger Aradil

    Gick ju inte att somna - jag var ju pigg! Fast jag försökte i alla fall...

     
  • tisdag, januari 09, 2007 10:53:00 fm, Anonymous Anonym

    hoppas du kom i säng sen =)

     
  • tisdag, januari 09, 2007 10:58:00 fm, Blogger Aradil

    Japp, så småningom. Fast det tog ett tag att somna...

     
  • tisdag, januari 09, 2007 10:03:00 em, Anonymous Anonym

    Hei på deg i din flotte blogg,Aradil !! :-))
    Fant deg ut i fra MT sin,og tenkte jeg skulle gå inn og avlegge en visitt,siden jeg jo har blitt en liten blogger selv etterhvert nå.Hehe!!

    Kjenner meg godt igjen med det å ikke sovne til rett tid.
    Får si lykke til videre med ev.omlegging av døgnrytme.;-)

     
  • tisdag, januari 09, 2007 10:25:00 em, Blogger Aradil

    Välkommen xx24-7, vad kul att du hittat hit! :D

    Visst är det svårt att somna i tid! Det är ju så lugnt och skönt på kvällen/natten så då vill man ju inte att dagen ska ta slut ;)

    Nu ska jag ta och kolla in din blogg :)

     
  • tisdag, januari 09, 2007 10:52:00 em, Anonymous Anonym

    Takk-takk !! :-))

    Ja,den tankegangen er jeg så absolutt med på.Følte det iallefall slik som natterangel før.;-)

    Nå har jeg nok blitt slik at jeg foretrekker dagene og lyset litt mer,men sliter med en uro inni meg slik at jeg ikke får sove så lett om kveldene når mørket og roen setter inn.:-(

    Hehe!! Bare kikk innom bloggen min når du måtte ha tid og føle for dèt.Ser at du er ganske aktiv på den fronten,så vil nødig at du skal bli enda mer travel der.*LOL*

    Men: så står det heller ikke så mye interessant inne hos meg enda, da jeg er akkurat i startfasen og LITT forsiktig enn så lenge.Skjønt: føler vel at det har begynt å løsne litt iallefall.Hehe!!

    Òg selvsagt er det interessante ganske så individuelt også.;-)

     
  • onsdag, januari 10, 2007 1:10:00 fm, Blogger Aradil

    Har kikat in hos dig nu och det kommer jag att göra fler gånger :)