söndag, februari 11, 2007
Söndag, söndag...
Helgen har gått i ett rasande tempo trots, eller kanske på grund av, att jag varit ensam hemma och kunnat råda över tiden precis som jag velat. Imorgon är det så dags för ett sista ryck innan lovet och den efterlängtade Dublin-resan.

Även om helgen gick snabbt så var den väldigt skön och avkopplande. Har hunnit titta på fem filmer, frosta av frysen, städa skafferiet, gå en promenad och skriva fyra(!) inlägg som på ett eller annat sätt berört helgens schlagerdrabbning. Detta trots att jag i ett tidigare inlägg påstod att jag inte skulle skriva om detta i år och trots att jag faktiskt inte tittade på uttagningen igår kväll.

The mind works in mysterious ways...



Andra bloggar om: ,

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 20:51 Detta inlägg ¤


7 har kommenterat inlägget: