torsdag, mars 08, 2007
Knasigt
Hur normala är vi egentligen i det här hushållet? Vi kom precis hem från jobbet (klockan är 20.00) och nu har mannen satt igång med att laga sjömansbiff och jag kokar köttsoppa. Ingen snabbmat direkt så det lär väl bli middag fram emot tio-tiden ungefär. Kanske är det egentligen det faktum att vi lagar två olika rätter som är det onormala för nog borde vi väl kunna äta samma mat? Nåja, alla är ju olika och tur är väl det! Nu ska jag ta och uppdatera lite i Skafferiet som blivit en aning åsidosatt denna vecka.

Tjingeling - hoppas ni har en trevlig torsdagkväll!




Etiketter:

 
Nedtecknat 20:01 Detta inlägg ¤


6 har kommenterat inlägget:


  • torsdag, mars 08, 2007 9:13:00 em, Anonymous Anonym

    DU är tagen...se info i min blogg

     
  • fredag, mars 09, 2007 12:12:00 fm, Anonymous Anonym

    hehe.. hänt här med att man äter sen mat :P

     
  • fredag, mars 09, 2007 12:16:00 fm, Blogger Aradil

    Christina W: Hoppsan, både du och Artur nu. Antar att jag får hosta fram en lista :)

    Missy: Jo, att vi äter sent är egentligen högst normalt (när man oftast kommer hem runt halv nio så blir det ju inte att man äter särskilt tidigt). Fast man behöver ju inte nödvändigtvis sätta igång med långkok ;)

     
  • fredag, mars 09, 2007 12:30:00 fm, Blogger niffin

    Jag var tvungen att skratta: köttsoppa och sjömansbiff!! :P
    (Hoppas du mår bättre & kan tanka krafter under helgen.:)

     
  • fredag, mars 09, 2007 10:05:00 fm, Anonymous Anonym

    Är likadan här, kan ställa oss o göra middag hur sent som helst, ibland när vi redan har ätit tidigare under dagen. Men känner man för det så varför inte, finns ju inget klockslag för när man ska göra saker. =)

     
  • fredag, mars 09, 2007 11:58:00 fm, Blogger Aradil

    Soul_bird: Jag har inget att säga till vårt försvar... ;)
    (Tack, det ska jag verkligen försöka att göra)

    Allie: Nej, bara man trivs och mår bra, så :)