fredag, mars 09, 2007
Underlig utmaning
Har blivit utmanad av Artur och Christina W och jag gör mitt bästa för att delta.

Spelregler:
Skriv sex underliga/egendomliga saker om dig själv. Utmana sex nya spelare. Nämn deras namn här samt påpeka utmaningen i en kommentar till dem.

  1. Jag mår fysiskt illa när jag ser en pelargon. Det kryper i kroppen och jag blir irriterad. Fy vilka läskiga blommor.
  2. Jag avskyr vitlök i varm mat som t.ex. potatisgratäng, men tycker att det är underbart gott med massor av färsk vitlök i en kall sås.
  3. Jag har inte köpt ett par jeans på 10 år.
  4. Jag äter sällan middag före 21.30.
  5. Jag kan inte segla men har seglat av en mast en gång.
  6. Jag har kommit tvåa i ett klubbmästerskap i orientering en gång. Detta trots att jag har noll känsla för åt vilket håll vädersträcken ligger och springer ungefär lika snabbt som mannen promenerar.

Nu utmanar jag: Allie, Maria, Mie, MissTaken, Soul_Bird & Sparkling


Andra bloggar om: , ,

Etiketter: ,

 
Nedtecknat 10:41 Detta inlägg ¤


9 har kommenterat inlägget:


  • fredag, mars 09, 2007 12:25:00 em, Anonymous Anonym

    Inte illa! Bra lista. Kände att min var tråkig. Så du går mycket i klänning och kjol? :) Jag älskar vitlök. Knepigt att det inte funkar i varm mat för dig! *rynkar på ögonbrynen*

     
  • fredag, mars 09, 2007 1:34:00 em, Anonymous Anonym

    Vill bara ha min vitlök varm, annars kan det kvitta.. Blomsterskräck kan inte var så vanligt, har lust att ta med dej till en palrgonutställning ;)

     
  • fredag, mars 09, 2007 3:37:00 em, Anonymous Anonym

    oj va svårt detta kommer bli =/ men antar såklart utmaningen ;)

     
  • fredag, mars 09, 2007 3:57:00 em, Blogger Aradil

    Artur: Din var väl inte tråkig! Fast det var svårt att komma på något - man är kanske inte så konstig och annorlunda som man tror ;)
    Klänning & kjol är grejen, helt klart!
    Jo, lite skumt med vitlöken men så är det :)

    Hannele: Jasså, du är tvärtom - märkligt! Huu, ingen pelargonutställning för mig, tack (dessutom luktar dom illa...)

    Missy: Småknepigt, men kul att du antar utmaningen :)

     
  • fredag, mars 09, 2007 11:22:00 em, Blogger Maria

    Ska fixa nu! :)

     
  • lördag, mars 10, 2007 2:07:00 fm, Blogger niffin

    Självklart antar jag! (Intressant lista med pelargonerna! ;)

     
  • lördag, mars 10, 2007 10:28:00 fm, Blogger Aradil

    Maria: Vad kul! Då ska jag kika förbi och kolla :)

    Soul_bird: Spännande, det ser jag fram emot! Haha, men dom är verkligen otäcka!

     
  • tisdag, mars 13, 2007 11:59:00 em, Anonymous Anonym

    Sitter här vid datorn och fnittrar - så pelargoner är läskiga blommor. Skulle jag välja en läskig blomma eller växt, så skulle det nog bli aloe. Taggiga, läbbiga blad som spretar. Usch.

    Älskar vitlök, kall som varm.

    Och vet du...jag har inte heller köpt några jeans på lääänge!

    Ha det gott! =)

     
  • onsdag, mars 14, 2007 12:20:00 fm, Blogger Aradil

    Niina: Aloe tycker jag faktiskt är riktigt trevlig :)

    Härligt att höra att det är fler som inte är så insatt i jeansvärlden!

    Tack, ha det bra du med! :D