torsdag, mars 01, 2007
Visa mig din bokhylla och jag ska säga dig vem du är
Soul_bird utmanar oss att visa upp våra bokhyllor och jag nappar såklart!

De flesta av våra böcker befinner sig nere i förrådet eftersom vi bor så trångt och bara har plats för en hylla. Det som förärats plats här är i första hand de böcker som köpts de senaste åren. Några har också lyckats leta sig upp från förrådet, mestadels kokböcker och lexikon.

Bokhylla 1 Bokhylla 2
Klicka för större bilder!

Så där, nu hoppas jag att ni andra hänger på och visar era!



Andra bloggar om: , , ,

Etiketter: , ,

 
Nedtecknat 13:33 Detta inlägg ¤


7 har kommenterat inlägget:


  • torsdag, mars 01, 2007 2:10:00 em, Anonymous Anonym

    Dessvärre kan jag inte lägga ut något på min bokhylla dels för att jag har flera stycken i olika rum...en i vardagsrummet, en i sonens rum, en i vår möblerbara hall, en i förrådet och en liten i köket. Dels kan jag för närvarande inte lägga ut bilder på min blogg.
    Men det kanske säger något ändå - det där att vi har många bokhyllor (och dessutom travar av böcker vid min säng)

     
  • torsdag, mars 01, 2007 2:28:00 em, Blogger niffin

    Wii, där kom den!! :P
    (Mycket intressant i hyllorna: Andrew Taylors bok t ex. Har du läst mer av honom?)

     
  • torsdag, mars 01, 2007 2:47:00 em, Blogger Aradil

    Christina: Jo, det säger ju en del det också :)
    Vad tråkigt att det inte fungerar att lägga ut bilder för dig :( Hoppas det löser sig snart!

    Soul_bird: Japp, nu har jag krälat på golvet och tryckt mig mot fönstret för att lyckas fota hyllan som står i ett väldigt smalt rum.
    Jag har läst De fyra yttersta tingen också.

     
  • torsdag, mars 01, 2007 4:05:00 em, Blogger niffin

    Hihi, det heter ju "utmaning" ;)
    (Tycker de två är riktigt bra. Är svag för stories som har med kyrkan/"religion"/skolor osv att göra. Det blir ofta väldigt fascinerande.)

     
  • torsdag, mars 01, 2007 4:11:00 em, Blogger Aradil

    Soul_bird: Jo, det gör ju det ;D
    Det brukar bli intressant. Båda var fängslande får jag erkänna.

     
  • torsdag, mars 01, 2007 5:47:00 em, Blogger Unknown

    Jag kan faktiskt inte delta eftersom jag inte har en bokhylla :) Alla böckerna ligger i en låda under sängen :) Kram!

     
  • torsdag, mars 01, 2007 7:43:00 em, Blogger Aradil

    Artur: Aj då, men så kan man ju också ha det :)
    (Första året jag pluggade på högskolan byggde jag en bokhylla av två bananlådor :P )