söndag, februari 25, 2007
Händelselöst
Idag har nog varit en av de mest händelselösa dagarna någongsin. Jag såg på film i förmiddags och så har jag tvättat en maskin med tvätt. I övrigt har jag mest suttit och filosoferat framför datorn utan att egentligen åstadkomma någonting.

Matmässigt har jag skött mig riktigt dåligt de senaste veckorna och nu börjar det verkligen vara dags att göra något åt den saken innan det drar iväg för mycket åt fel håll. Funderar allvarligt på att plocka fram min gamla Points Plan CD för det här med GI fungerar inte alls just nu. Varför kan inte allt som är onyttigt smaka illa? Livet vore så mycket enklare då.

Ikväll ska jag försöka att komma i säng lite tidigare - helst inom den närmaste halvtimmen. Förhoppningsvis kommer jag då att vakna utsövd och full av inspiration imorgon! Håll tummarna...



Andra bloggar om: , , , , ,

Etiketter: , ,

 
Nedtecknat 23:04 Detta inlägg ¤


6 har kommenterat inlägget: